VALIKKO
Asiakkaalle > Ajankohtaista > Kallion puhelinpalveluiden häiriöt

Kallion puhelinpalveluiden häiriöt


Peruspalvelukuntayhtymä Kallion puhelinpalveluissa on ollut viime aikoina häiriöitä. Pitkin kevättä ilmenneet ongelmat näkyvät asiakkaille siten, että puhelut Kallion terveyskeskuksiin eivät yhdisty normaalisti.

Häiriötilanteessa puhelin saattaa hälyttää, mutta puhelu ei yhdisty. Asiakas voi todeta häiriön siitä, että järjestelmä ei tarjoa takaisinsoittomahdollisuutta. Jos puhelinjärjestelmä toimii oikein, tietyn odotusajan jälkeen asiakas voi jättää Kallion henkilökunnalle soittopyynnön.

Katkoksia on ollut kevään aikana vaihtelevasti, ja häiriöiden kesto on ollut yhdestä kahteen tuntia kerrallaan. Tyypillisesti puhelinjärjestelmä jossain päin Kalliota kaatuu, ja sen seurauksena puhelimia on vähemmän käytössä siihen saakka, että järjestelmä saadaan taas toimimaan. Tilanteeseen etsitään parhaillaan ratkaisua.

Mikäli asiakas ei häiriöstä johtuen saa yhteyttä terveyskeskuksensa ajanvaraus- ja neuvontanumeroon, vastaanotolle voi kiireellisissä asioissa tulla suoraan.

Kallion sähköiset palvelut toimivat tavalliseen tapaan. Osoitteessa www.kalliopp.fi voi lähettää terveyskeskuksiin sähköisiä yhteydenottopyyntöjä sekä tehdä ajanvarauksia.

Peruspalvelukuntayhtymä Kallio kiittää asiakkaitaan kärsivällisyydestä ja pahoittelee häiriöistä aiheutuvaa harmia.

Lisätietoja:

Margit Yli-Kotila, hoitotyön johtaja, p. 044 419 5149.